Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

dinsdag 4 januari 2011

Weekverslag

Twee weken terug stond volledig in voobereiding van de feestdagen.
Kadootjes moesten nog gekocht worden dus ik heb wel wat winkel afgeshopt!

Vrijdag had Zoë maar een halve dag school. We hebben dan smiddags nog lekkere pannekoeken gegeten. Als papa thuisgekomen is hebben we gezellig met ons allen een warm bad genomen (lang leve de grote hoekbaden!) en dan zijn we richting bonnie vertrokken. Eerst lekker gegourmet en daarna de pakjes opengemaakt! We hebben leuke dingen gekregen. Oa een nieuw servies, babykleertjes, een grappig spaartpot, pyama's voor Zoë, ...
Daarna hebben we nog gezelschapspellekes gespeeld.

Zaterdag moeten we gaan vieren bij mijn tante. Daar hebben we ook nog eens gourmet gesmuld. En eerst in de namiddag nog een lekkere taart gegeten!
Maandagavond stond Clouseau op het programma.
Gewelig is het geweest! Jammer dat ze nu 2 jaar een pauze nemen ...
De voorbije week was het dan ook de eerste week vakantie.
Zoë is dan naar bonnie gaan slapen.

Dinsdag was ze jarig en hebben we getrakteerd op lekkere patékes.

Woensdag had ik afgesproken met een forummaatje.
We zijn dan naar een binnenspeeltuin gegaan en daarna nog ff naar ikea.

Donderdag was het dan de 4D echo.
Daarna gezellig in de MC Donalds gaan eten en dan de inkopen gaan doen voor oudjaar.
Verder hebben we s'avonds nog onze nieuwe keuken ingeladen en opgeruimd.

Vrijdagmorgend hebben we eerst baverois gemaakt. Dan opgeruimd en gekuist, badje genomen en dan kwamen onze gasten!
Zoë mocht vandaag opblijven zolang ze wou en zolang ze braaf was!
We hebben lekkere hapjes gegeten, chinees afgehaald en zijn om 0u naar het vuurwerk gaan kijken.
Daarna is Zoë als een blok in slaap gevallen!

Zaterdagmorgend heeft Zoë eerst haar nieuwjaarsbrief opgezegd, zo lief!
Ze kreeg dan haar kadootje van ons ... een slee! Nu mag de sneeuw dus terugkomen!





Daarna zijn we naar schoonmama gegaan voor de nieuwjaarswensen en lekker eten en kadootjes en daarna naar mijn mama voor hetzelfde.

Zondagmorgend eerst inkopen gaan doen, in de namiddag is mijn papa met de bomma op bezoek geweest.

Gisteren is sprookjeskamp begonnen. Sportkamp in het thema sprookjes.
Een hele week van 9 tot 12u zal Zoë haar tijd daar mee doorbrengen.
Ze vind dat supeleuk!

Ik ben dan al eens snel wat soldenkoopjes gaan doen en in de namiddag Zoë ff bij bonnie gelaten zodat ik op mijn gemak naar Ava kon.

1 opmerking:

  1. Wat een hartstikke leuk nieuwjaarsversje!
    En helemaal verwend met nieuwe slee, laat de sneeuw voor Zoë dan maar weer even terug komen!

    Wat mij opvalt is dat ze opeens zo'n lange haartjes begint te krijgen.

    Hoop dat ze een leuke sportkamp heeft.

    BeantwoordenVerwijderen