Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

dinsdag 4 januari 2011

27 weken zwanger

Met de kerst en nieuwjaarperiode is het zo druk geweest dat ik geen tijd had om een bericht te plaatsen.

Ondertussen zijn we al 27 weken ver en begint het toch een beetje te korten!

Donderdag had ik een 4d echo en die was helemaal geslaagd!
Beebje zijn/haar meter is mee geweest. En ook grote zus mocht mee!
Het cd'tje met foto's werkt niet, maar daar krijg ik een nieuw van opgestuurd.
Verder hebben we +- 20min beeld op dvd!

We hebben hem/haar zien lachen en geeuwen en gekke bekken trekken! (foto van de tv getrokken)



Volgens die vroedvouw leek hij/zij kerngezond!

Gisteren heb ik ook een eerste proeftraktatie voor de kindjes gemaakt.
Voor de volwassenen moet ik nog lint gaan halen.
Dat zal voor volgende week zijn.

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch mooi he die 4d echo's.
    Ik mocht er bij mijn kleindochter Lindsey ook bij zijn.
    Zo levensecht.
    Is echt genieten.

    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als eerste nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Wat gaat de tijd snel...
    En wat een duidelijke foto's van jullie kleine beep. Weten jullie het geslacht wel of wachten jullie ook?

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen