Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

maandag 9 mei 2011

Weekverslag

Maandag was het een thuisblijfdag, de was doen enzo.

Dinsdag ben ik met schoonzus gaan shoppen in de Abdijstraat. En niet zomaar shoppen ... Trouwkleedshoppen!

Woensdag was het toch wel een leuke dag!
Zoë was na school bij L. gaan spelen en wij hadden een prof. fotoshoot!
Bij buurvrouw E. zochten ze een mama en een pasgeboren baby voor een fotoshoot voor het aankleden van het verloskwartie in herentals. Ik had onze foto doorgemaild en we mochten komen.
We kregen een mooie vergoeding en een mooie foto mee:


Donderdag ook een thuisblijfdag voor het huishouden bij te houden.

Vrijdagmorgend zijn we onze auto naar de kopers gaan brengen.
En daarna hebben ze een container gebracht om onze tuin leeg te maken.

Zaterdag een hele dag de tuin leeggemaakt en ook de garage eens onderhanden genomen.
In de namiddag moest Zoë naar een verjaardagsfeest en
kregen we ook nog babybezoek van Inge.
Wat is ons neefje dat slechts enkele maanden ouder is dan onzen Aaron al groot!

Zaterdagavond hebben we nog babybezoek gekregen.

Zondag was het moederdag.
Ik heb een hoed gekregen met de tekst:
Hoedje af voor mama!
Een mooi portret van mama en
met een mooi lied:

Weet je van wie ik heel veel hou? Van mijn mama, van mijn mama. Weet je wat ik heel graag wou? Een applaus voor deze vrouw! Zoentjes hier en zoentjes daar, voor mijn mama, voor mijn mama. Lieve mama kzie je graag, gisteren, morgen en vandaag!



We zijn dan nog gezellig naar Plankendael geweest
en hebben ineens ons abonnement verlengd!



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n fotoshoot,en het is een prachtige foto geworden.
    Zal een heel werk zijn geweest omd e tuin leeg te halen.
    Moederdag zijn het mooist als je kindjes klein zijn,en ze met eigen gemaakt frutsels aankomen.
    Geniet ervan. En een fijne week weer.
    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto heb je meegekregen. Dus jij hangt binnenkort met je zoontje bij de verloskundige in de praktijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww wat een geweldige foto!!
    Mooi kadootje heb je ook gehad!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen