Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

maandag 2 mei 2011

Weekverslag

Vorige maandag was het paasmaandag. Dan gingen we normaal eitjes rapen bij oma. Daar bijna aangekomen zagen we dat we de verzorgingstas niet bij hadden, dus ook onze Aaron zijn eten niet. Oma woont niet al te dicht dus dat was best vervelend!
Terug naar huis om de zak te gaan halen maar eenmaal we waren thuisgekomen had Aaron koorts. We zijn dan maar thuisgebleven want hij wilde ook niet flink eten en zo was het al snel laat. Zoë heeft dan nog buitengespeeld met een buurmeisje en s'avonds hebben we met de buren lekkere frietjes gegeten.

Dinsdag was het terug school en Aaron was weer koortsvrij.

Woensdagmorgend moesten we met ons kleine mannetje op controle bij de neonatologe/kinderarts. Hij was weer flink bijgekomen (3430 gram) ondanks hij tijdens de warme dagen iets minder flink dronk.
Alles was dik in orde. Zijn verkoudheid die nog steeds niet beter was zal hij toch gewoon moeten uitzieken. Gelukkig heeft hij er niet echt last van.
De eerste spuitjes werden toegediend en de rest van de dag was hij erg slaperig en huiliger wanneer hij wakker was.

Daarna ben ik langst het secretariaat van de kerk gegaan om een datum vast te leggen voor Aaron zijn doopsel.

Zoë haar dag kon niet stuk want vandaag was het het verjaardagsfeestje van haar grote liefde :).


Woensdag zaten er ook prachtige vlinderkaartjes in de bus, waarvoor heel erg bedankt Mira !!

Donderdag ben ik naar het shoppingcenter gegaan. Eens gaan kijken voor doopkleding. Jammer genoeg nog niks gevonden! Wel een leuke dag gehad :)

Vrijdag ...
Ik rij hier in het dorp aan den boekenwinkel rechts (zoals het hoord), links van mij komt er een auto in de tegengestelde richting gereden (zoals het hoord) daarnaast een madam op een fiets met drie wielen (dus die rijd voor mij naar mij toe). Tot een tien cm voor mij en die stopt en die doet teken dat ik uit de weg moet! Ik wijs waar haar plaats om te rijden is en die zegt ok ik heb tijd, haalt haar voeten van de trappers, legt haar benen over elkaar en doet met haar vingers op het stuur zo een pompidompidom gebaar!
Ik ben wanneer papa thuiskwam gaan ontspannen door terug te gaan shoppen!
Ik ben dan getrakteerd op een lekkere bananenilkshake.
Zaterdag ben ik samen met Aaron zijn meter begonnen aan het misboekje voor Aaron zijn doopsel.
Het was nacht eer we klaar waren  met de teksten.
Ondertussen zijn we effe over ace rumble hier in straat gegaan om even te ontspannen!
Zondag het boekje zelf dan gemaakt en toen was het weekend alweer om!
En ondetussen hadden we zondag ook een hele koppige kleuter die het vertikte om te eten. Maar de aanhouder wint gelukkig en tot hiertoe hebben wij nog net iets meer geduld dan Zoë!

8 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie het hier mooi veranderd.
    En wat is jullie manneke alweer groot aan het worden. Zijn weer super foto´s.
    En mooie paasdagen gehad, flink wat eieren gezocht.

    En de foto van jullie viertjes in het logje hieronder is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gevuld weekje. Jammer dat Aaron ziek werd tijdens de paasdag naar oma. Hij is zijn weerstand nog aan het opbouwen, maar wordt vanzelf sterker.

    Wat een raar mens. Zo een heb ik ook een keer gehad maar dan omgekeerd. Een auto reed de straat in waar die niet eens in mocht en ik stond op de drempel, zij ervoor. Ze verwachtte dat ik wel even achteruit zou gaan omdat ik dichterbij de bocht zat. Dat kon je mooi vergeten. Ik ben er prompt blijven stilstaan, zette de motor af en nam de krant erbij. De aanhouder wint immers.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel wat werk hé om zo'n doopsel te regelen! Fijn dat de kaartjes goed aangekomen zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gevulde week :) Ik vond het alleszins zeer leuk dat ik mee mocht helpen aan het opstellen van het doopboekje... Nu alleen zien dat we niet in de lach schieten bij het voorlezen van de teksten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supervolle week weer voor jullie!
    Wat een raar mens zeg, pff je hebt ook allerlei mensen he!

    Leuke foto's weer.

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een hele drukke week! maar wat een leuke foto's ook weer:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo
    Wat een hoop weer beleeft ik ben ook een blog gestart hier het heet me ei kwijt.


    Fijne dagen en groetjes van MArion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het heeft hier vannacht behoorlijk hard geregend.
    De tuin ziet er weer heerlijk fris uit.
    Vakantie weer voorbij,wel even wennen om weer zo vroeg uit bed te moeten,om mijn neefje die tijdelijk bij ons woont weer naar school te helpen.
    Maar ook wel weer fijn duurt de dag weer lekker lang,en krijgen we weer regelmaat.
    Fijne maandag Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen