Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

donderdag 27 januari 2011

Weekverslag

Vorige week moest ik echt om nieuwe kleren. Buikje groeid en mijn trui-kleedjes werden wat te kort!
Ik heb dan dinsdag nog wat koopjes kunnen doen in de solden!

Donderdag ben ik gaan shoppen met men schoonzus en heb ik maar liefst 2 paar nieuwe laarzen gevonden!
Normaal vind ik NOOIT laazen die mooi aan mijn benen passen!

Vrijdag is bonnie komen helpen om de keukenkasten uit te kuisen en nu begint zowat alles op zijn plaats te staan.

Papa is dan thuisgekomen en voelde zich niet zo al te best.

Zaterdag heb ik heel de badkamer opgeruimd, plotselinge nestdrang?
Onze papa voelde zich niet goed en we zijnd an heel de dag thuisgebleven.
Hij is even met Zoê een frisse neus gaan nemen en Zoë heeft dan nog eens gefietst.
Zaterdagavond ben ik naar een tupperware geweest.

Zondag mocht Zoë zich uitleven met verf:



Haar buikje moest natuurlijk ook gedaan worden:


En ook papa zijn buik moest gedaan worden!

Deze week nog wat babykleertjes in de solden gevonden.
Dinsdag avond is renilde gekomen om effe op Zoê te letten want ik had een extra controle.
Daarna is bonnie verder komen babysitten.

Woensdag zijn we naar een binnenspeeltuin geweest met Kelly, Jarno en Lentel.
Toevallig waren er nog andere kindjes van haar klasje en daar zaten we dan met 5 mama's.

Vandaag een rustig daggeske, ga beginnen met Collishop zodat ik niet te lang moet rondlopen.


1 opmerking:

  1. Hoi hoi,

    Nou het is alweer even geleden dat ik ben geweest, schaam schaam.

    Wat een mooie buikje heb je, het gaat vlot he?
    Wat heb je een leuke foto's geplaatst.

    Liefs Mirella

    Oh ja heb een domeinnaam genomen
    http://trinji.nl/

    BeantwoordenVerwijderen