Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

vrijdag 28 januari 2011

31 weken zwanger

Vandaag 31 weken!

Het doet toch raar dat binnen 4 weken en enkele dagen Zoë in der tijd geboren is. Dan dringt het door dat het echt niet meer lang is!

Dinsdag moest ik extra op controle omdat ik een ongemakkelijk gevoel had en opvallend meer en meer harde buiken kreeg.
Medicijnen hebben dit gelukkig opgelost!
Ik had gelukkig nog geen opening en nog een lange baarmoederhals!

Ik heb ook nog een korte echo gekregen om de groei na te kijken en we zitten al aan 1500 gram !!
'Nog maar' 300 gram minder dan Zoë bij de geboorte!

We zijn op goede weg denken we!

Beebje groei nog maar goed!

We hebben ook nog een babypoll gemaakt.
Die wordt 4 weken voor de geschatte geboorte afgesloten!

De winnaar krijgt een kadootje van ons.

Wij hebben een babypoll gemaakt: wanneer komt onze baby?


Wie deelneemt en wint krijgt een kadootje van ons.

Hoe deelnemen?

Ga naar www.babypoll.be en registreer je even zodat wij weten wie er gestemt heeft. Dan is het gewoon de instructies volgen. Onze code is 20110127143956 De datum geef je aan door onder het datumvakje de pijltjes voor de maand te gebruiken en dan op een dag te klikken. Bij gewicht vul je het aantal gram in.

Succes!

2 opmerkingen:

  1. Oh fijn dat alles zo goed gaat! Wist helemaal niet dat er medicatie was tegen harde buiken. Had ik anders ook wel kunnen gebruiken!
    Zal straks een kijken naar je poll en een gokje doen. Geniet van je laatste weken!

    Mira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat gaat het snel.
    Misschien vind je dat zelf niet,maar ik was al even niet meer geweest en nu nog maar 9 weken te gaan.
    Wens je nog een paar goede weken toe.
    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen