Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

vrijdag 26 november 2010

Weekverslag

Vorig weekend moest papa werken en hebben we de hele zaterdag bij bonnie gezeten.

Maandag zijn ze in school begonnen met het thema Sinterklaas.
Zoë moest een schoendoos meenemen en sinterklaasboekjes.

Woensdag zijn we na school naar bonnie gegaan.

Ik ben dan nog even langs Ava geweest en boodschappen gaan doen in de Carrefour.
Even zag het er naar uit dat Debra moest bevallen maar het was vals alarm...

Donderdag ben ik gaan windowshoppen met mijn schoonzus.
Even lekker ontspannen!

Vandaag weer al vrijdag.
Bomma was gisteren jarig dus na school gaan we daar weer eens lekker eten en een kadootje afgeven.

De winter is aangekomen in ons land alsook een verkoudheid bij Zoë.
Moest ze vandaag in de klas haar schoen niet zetten dan zou ik ze vandaag thuisgehouden hebben.
Maar dat is erg moest ze dat missen vind ik! En als het niet gaat bellen ze mij toch op!
Gelukkig is het een straffe madam en ook al hoest ze om de 10 sec de longen uit haar lijf, ze doet verder alsof er niets aan de hand is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten