Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

vrijdag 19 november 2010

21 weken zwanger

Dinsdag  ben ik met Debra mee geweest naar het ziekenhuis.
Ze moest aan de monitor (37w ver) en mijn zwanger worden-arts zag mij zitten aan het verloskwartier.
Hij was al ongerust dat er iets met mij was ocharme!!


Vandaag zijn we alweer 21 weken ver.
Na 5 weken mochten we EINDELIJK weer naar de gyn!

Alles gaat goed met ons beebje. Hij/zij weegt al 467 gram en is ongeveer 22-23 cm groot.

We hebben een lange uitgebreide echo gehad. De orgaantjes zijn nagekeken en alles was in orde.
Ook de hersenen en het ruggetje waren ok. Geen hazelipje ...
En het geslacht is nogmaals bevestigd!

En ik moest op de weegschaal ... maar dat was gelukkig geen ramp!
We staan op + 0-1kg!

Het ruggetje

Voetjes

Gezichtje

Voorlopig nog geen groeiachterstand!
Volgende afspraak 10 december om 8u.

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat.
    Lekker genieten hoor.
    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat! Supermooie echo's meis!
    geniet er maar lekker van!

    Xxx Miranda & Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat alles goed gaat, mooie echo's weer.

    Fijne avond

    Liefs Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al 21 weken ondertussen! Het gaat snel!!

    BeantwoordenVerwijderen