Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

maandag 25 oktober 2010

Ziekenhuiskamer en babydag

Dinsdag was chauffeur van dienst voor Debra.
Ze moest naar de gyn en ik had voorgesteld om met haar te rijden.
Zo moest ze niet met de bus gaan. Haar gyn zit in het ziekenhuis waar ik ook beval en omdat ik er toch was heb ik eens mijn kamer al geboekt. Ja, het is vroeg, maar die mevrouw aan de balie zei ook eerst is eerst! Zo heb ik toch vrij veel kans om mijn gewenste kamer te krijgen!


Donderdag ben ik met de meter van ons beebje naar Zemst gereden. Daar is een dreambabywinkel inplaats van een dreambabydeel in een dreamland.
Daar hebben we leuke spulletjes uitgezocht om op de geboortelijst te zetten.

Daarna nog ff naar dreamland zelf om te kijken of alles wat we in Zemst gekozen hadden goed en wel op de lijst stond en nog enkele dingen toe te voegen!

Ik heb dan een superlieve knuffel en een bodyke van Renilde gekregen!

De babymood zit er goed in te komen :)!

2 opmerkingen:

  1. De meter vond het een superleuke dag en verschiet ervan hoeveel leuke spulletjes er op de markt zijn voor die kleine ukjes :) Nu maar zien dat ik zelf nog geen kriebels krijg hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve meter...wat gaat dat geven als kleine ukkie er is?!

    BeantwoordenVerwijderen