Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

zondag 17 oktober 2010

16 weken zwanger

Vrijdag was het dan zover.
De 16-weken echo!

DE echo met de GROTE vraag ....
Wat is het geslacht van ons beebje.

Het leek even er op dat hij/zij geen zin had om de beentjes te openen maar op een bepaalde moment was het heel goed te zien!

Het stuk waarhet op te zien is, is voorlopig effe gewist :)

Deze keer geen echo-foto meegekregen maar wel een leuk filmpje waar ik zelf enkele beelden heb uitgehaal!


Na de leuke beelden, het geslacht gezien te hebben werder we effe met de voeten op de grond gezet.
Alles is gelukkig in orde! MAAR uit voorzorg moet ik bloedverdunners nemen.
Het is echt uit voorzorg omdat Zoë als dysmatuur geboren is en die bloedverdunners zouden eventuele groeiachterstand kunnen minimaliseren.

Volgende echo is pas binnen 5 weekjes!

6 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd wat het zal worden! Maar het belangsrijkste is dat alles ok is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als m'n neefje/nichtje maar gezond is en jij ook, dat is wat telt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor je reactie op mijn blog.....is lief!
    Lees dat je aan de bloedverdunners zit. Ik had dat toen ik zwanger was van Bas ook en die had daar totaal geen hinder van gehad en kwam als een sterke en gezonde baby op de wereld dus.........
    Geniet maar lekker van je zwangerschap.
    Blijf het volgen hoor.

    dikke knuf uit het Zeeuwse
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat mooi Carmen! Ik werd er even stil van.... zo prachtig! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn dat mooie momenten je kleine mannetje/meisje zien.
    Zwanger zijn heb ik persoonlijk als iets heel moois gezien.
    Geniet er maar lekker van.

    Gr Oma van Linsey (Marianne)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heerlijk zeg, altijd fijn om te weten dat alles erop en eraan zit en er goed uitziet!

    Ik denk dat je een jongetje krijgt, ben benieuwd hoor haha.

    Zorg goed voor jezelf en je kleine man of meid!

    Groetjes Mirella

    http://schultes.punt.nl/

    BeantwoordenVerwijderen