Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

maandag 9 augustus 2010

Afspraak eerste echo

Vandaag heb ik de arts al kunnen bereiken.Volgende maandag krijg ik een eerste echo. Om 13.30u is het zover. Volgende vrijdag is het de eerste echo bij de gewone gyn. 2 echo's volgende week dus :)
Spannend!

Ik denk dat er dan toch al wel hartactiviteit zal moeten zijn.

Jammer genoeg zal ik maandag alleen moeten, papa kan dan geen vrij krijgen.
Vrijdag kan hij wel mee!

3 opmerkingen:

  1. Dat wordt een hele spannende dag voor jullie, dat is zeker. Ik ga duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Veel succes bij de echo vandaag :-)

    Groetjes,
    Renilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ZO benieuwd naar hoe jullie eerste echo verlopen is!
    Kom zeker het vervolg lezen!

    Liefs,
    Ellen ofte Princess Lina ;-)

    BeantwoordenVerwijderen