Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

maandag 17 januari 2011

Weekverslag

Sprookjeskamp is woensdags geeindigd voor Zoë.
Ze kwam thuis met een lekker peperkoekenhuisje.
Ze is rond 13u in de zetel gekropen en er niet meer uitgekomen, wat dus alles behalve haar gewoonte was!
Ze voelde niet echt heel warm aan maar toch nam ik haar koorts en verscheen er toch 39,1 op.
Ik denk dat het van de vermoeidheid was ...

Ze is dan donderdags en vrijdags maar thuisgebleven!
Zaterdag is bij oma gaan slapen en daar heeft ze lekkere cakejes gemaakt.

Daarna zijn we nog even naar nonkel Chris geweest om Kayleigh haar verjaardag te vieren.
s'Avonds ben ik naar de cinema geweest naar de film Zot van A. Leuke film!

Zondag moest Zoë naar een verjaardagsfeestje.

Maandag terug school!
Die eerste dagen was toch terug vermoeid en moest ze toch effe terug wennen aan het schoolritme.
De eerste keer dat het jammer was dat de vakantie voorbij was, de eerste keer dat mevrouwtje lekker uitsliep!

Woensdag waren we 9 jaar samen! Nog een jaartje en dan stappen we in het huwelijksbootje!
Woensdagnamiddag zijn we naar Debra geweest, nog een keertje naar Nora'tje gaan kijken.
Zoë is zo fier als ze een baby mag vasthouden! Ze telt dan ook zo hard af naar de geboorte van haar broer of zus! Hopelijk blijft dat enthousiasme eens het zover is!



Donderdag en vrijdag ben ik bezig geweest aan de suikerbonen en geboortekaartjes.

Zaterdagmorgend zijn we naar ikea geweest, Zoë is dan gaan spelen in de kinderhoek, dat vind ze superleuk!
Wij hebben dan een kraan gekocht voor de keuken, nu moet die enkel nog geinstalleerd geraken :p
Daarna zijn we naar de MC Donalds gaan eten en daarna is Zoë bij bonnie gaan slapen.
Wij zijn dan naar de cinema geweest en daarna nog naar het bedrijfsfeestje.

Zondag middag zijn we dan Zoë gaan halen en daarna kwamen normaal de buren op bezoek maar die hadden jammer genoeg een virusje te pakken!

Mijn eigen laptop is gescrashed en voorlopig kan ik daar niet meer op.
Ik ben sommigen hun paswoord dus kwijt en geraak niet meer op jullie website!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten