Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

donderdag 11 november 2010

Weekverslag

Vorige vrijdag lekker gaan eten bij ons bomma.

Er stond een druk weekend voor de boeg maar niks is doorgegaan omdat onze papa ziek was.

Sinds enkele weken is het zondagavond voor dat het bedtijd is voor Zoë de gewoonte om gezelschapspelletjes te spelen. Dit is echt wel leuk om samen als gezin te doen.
Ezeltje strekje en ganzenbord!



Maandag ben ik gaan sinterklaasshoppen, leuke dingen gevonden! Het heeft wel maar liefst bijna 3u geduurd eer ik eruit was wat ik ging meenemen...

Dinsdag hebben we na school fruitsla gemaakt



En dan natuurlijk lekker opsmullen!


Woensdag gingen we normaal naar oma en bompa maar papa had de gps niet klaargelegd en ik dutf zover niet rijden zonder.
We hebben wel een hele gezellige namiddag gehad!
In de namiddag zijn we oliebollen gaan eten bij een buurmeisje
daarna samen naar de winkel en
dan nog lekker samen gegeten.
Quiche ... had het nog nooit gegeten.
Wel lekker!
Dan was het al snel bedtijd ....

Vandaag donderdag een feestdag.
Papa heeft in onze keuken gewerkt
en ik heb een lang ontspannend bad genomen.
Een dutje gedaan in de namiddag...


Tijdens het kijken van een sinterklaasfilm!

We tellen af naar zaterdag, dan komt hij aan in Antwerpen met de grote stoomboot!
Regen of geen regen, ziek of niet ziek, dit willen we voor geen geld ter wereld missen!
En vandaag hebben we dan ook DE brief voor de goede man gemaakt.
(Al kunnen we evengoed het speelgoedboekje gewoon in zijn geheel opsturen )





1 opmerking:

  1. Als ik zo je blogje leest,komt er weer herinnering aan vroeger bij mij boven.
    Ook wij deden als gezin pa ma en vier kinderen vaak bordspelletjes.
    Ik denk daar met warmte aan terug
    Weet zeker dat jullie Zoë dat later ook zal hebben.
    Jammer dat ik deze weken niet lekker ben en Lindsey dit weekend niet kan komen logeren zal ik alleen naar de binnekomst van de Sint moeten kijken op TV had gedacht dit met me kleine meisje te doen.

    Hartelijke groet Marianne

    BeantwoordenVerwijderen