Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

vrijdag 17 september 2010

Trouwjurken passen

Gisteren om 9u-9.30u had ik een afspraak in het bruidshuis. Eerst moest ik boeken kijken om zo te zien welke kleden ik mooi vond. Ik wist al van daarvoor welke stijl ik wou en heb in totaal 'maar' 4 kleden gepast waarvan er 2 'het' waren!
De keuze is dan gevallen voor het orgineelste kleed.
Nu gaan we op zoek naar patronen (schoonzus gaat het kleed maken) en tegen april volgend jaar zou het proefkleed moeten af zijn.

Ik ga niet meer naar andere winkels gaan, ik heb MIJN DING gevonden en ga het mezelf niet moeilijk maken.

Het is een kleed uit de collectie 2011 en het is van een ontwerper die hier niet bekend is.

Het orginele kleed word lichtjes aangepast (iets minder kant want dat deed mij denken aan de tafelkleedjes bij ons bomma op de kast :) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten