Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

woensdag 1 september 2010

En we zijn weer terug!

Ondertussen zijn we op vakantie geweest en het was gewoonweg GEWELDIG!
Elke dag temperaturen met een gemiddelde van 35°!

    

        

   

   

   

We hebben eigenlijk de perfecte vakantie gehad.
Combinatie van uitstapjes, zowel plezier als cultuur en geschiedens en lekker luieren aan het zwembad.

Jammer dat die dingen steeds snel gedaan zijn he!

3 opmerkingen:

  1. Hey,

    Sorry dat ik even een tijdje niet ben geweest, het is hier echt ontzetten druk zo met 3 kids.

    Jullie zijn dus lekker op vakantie geweest, heerlijk hoor!
    Wij gaan volgend weekend een weekendje naar Zeeland, we hebben dan ook gelijk een bruiloft, en ik mag foto's maken hihi.

    Nou tot gauw weer!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Ja klopt dat je niet kan reageren, kom er niet uit want alle instellingen staan goed, daarom heb ik een guestbook aangemaakt die kan je bovenin vinden.

    Ik heb die blogspot omdat ik veel buitenlandse "vrienden" heb door het scrappen haha.

    Jimmy is weer helemaal bijgekomen van zijn prikjes hoor, 5 oktober mag hij weer pffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo vriendinnetje
    Wat ziet dat er gezellig uit en wat een mooie dagen.
    Mama heeft ook een blogspot aan gemaakt en is hem aan het uit vinden haha

    Knuffels en tot snel van anton en MAma

    BeantwoordenVerwijderen