Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

maandag 27 september 2010

4D echo en bloeduitslagen

Vorige maandag ben ik met Debra naar een 4D echo-ding gegaan. En laat mij nu eens heel eerlijk zeggen ...
Die mevrouw kon er NIKS van!

We gingen eigenlijk alleen voor Debra, ze wou enkele mooie foto's van haar dochtertje maar het mocht niet zijn. De baby lag niet goed, ok dat kan! Volgens de gyn die diezelfde morgend Debra had gecontroleerd zou haar beebje nochtans perfect gelegen hebben. Nu goed, baby's draaien. Maar meer dan een paar zeer onduidelijke beelden en slierten die op darmen leken hebben we niet gekregen.

Nu we er toch waren wou ik eens kijken of zij misschien het geslacht van onze baby al kon zien.
Ik had mij al wel voorgenomen dat dat helemaal niet ging lukken maar het resultaat was nog erger dan we hadden kunnen denken. Mevrouw zag 'iets'. 'iets' klopte op een regelmatige bazis. Dat is vast het hartje zei ze. Ok, we hebben het hartje en waar is de baby dan?

Hmmmm het kan ook uw eigen ader zijn mevrouw ....

Dus geen geslacht, ok ... maar geen baby?
Uiteraard heb ik geen cent betaald!

4 oktober gaan we nog eens terug omdat Debra 'gratis' een nieuwe poging krijgt.
Misschien vind ze dan bij mij ook een baby?

Vrijdag 24 september mocht ik bellen voor de bloeduitslagen bij de gyn van de testen die samenhangen met de nekplooimeting.
Alles was in orde.
Onze kans op een mongooltje zou 1/2300 zijn. Dus dik ok!

1 opmerking: