Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

woensdag 4 augustus 2010

Juli 2010

5 juli

Dinsdag was het de laatste schooldag.
Zoë ging op schoolreis! Daar heeft ze zo naar uit gekeken! We zijn dan aan school gebleven om haar uit te wuiven en dat vond ze natuurlijk SUPER!
Ons kleine meisje kwam amper boven het raam van de bus uit!

Jaja ... haar eerste schoolreisje ...

http://www.hetollemanshoekje.be/index.php?pagina=dagverloop

Woensdagmorgend zijn we naarons bomma getrokken en Charis kwam ook naar daar.
Charis heeft dan mijn haar gestyled en we hebben ons goed geamuseerd!

Klik op foto voor groot formaat

Klik op foto voor groot formaat

s'Avonds zijn we nog naar de Sinkse foor geweest.

Donderdag is bonnie gekomen. Zoë is de tuin gaan plonsen bij Jarno en ze hebben ook gespeeld met waterballonnen.

Vrijdag is Zoë naar Villa Kakelbont geweest en ben ik gaan shoppen in de solden met Kelly. Na het eten zijn we nog bij hun in de tuin gaan luieren.

Zaterdag ff naar de JBC geweest en inkopen gaan doen, Zoë heeft eens geprobeerd om zonder wieltjes te fietsen maar dat wil zo nog niet goed lukken. Ze fiets daar veel te traag voor en is veel te bang om te vallen.

Zondag zijn we rond 8u richting de Panne vertrokken. Ongeveer 1,5u later zagen we een hele grote deur ...

Klik op foto voor groot formaat

Een geslaagd dagje Plopsaland!

Klik op foto voor groot formaat


12 juni

Vandaag nog 1,5 jaar en wij gaan trouwen!
Dus stilletjesaan dan maar eens beginnen met de voorbereidingen ???

Maandag is Renilde ff komen babysitten en hebben we samen nog een gezellige namiddag gehad!

Dinsdag is Zoë een hele dag naar Villa Kakelbont geweest.
Ik had dan ook een mail gestuurd naar school omat ik alles zowat onduidelijk vond iv naar volgend schooljaar toe. De klassen worden gesplitst omdat er te veel leerlingen zijn en Zoë (en anderen) komen bij jongere kindjes te zitten. Gelukkig heb ik duidelijke antwoordengekregen en weet ik hoe alles in elkaar zit. Ze krijgen nu gesplitste leerstof en uiteindelijk komt ze weer bij de andere klasgenoten te zitten. Dit is maar een tijdelijke oplossing omdat de klasgroepen anders te groot zijn.

Woensdag, donderdag en vrijdag had onze papa verlof.
Niet om te luieren maar wel om hier thuis verder te werken!

Woensdag had Zoë weer een reactie op het een of ander, een blauw blaasje.
s'Avonds zijn we sinds lang nog eens naar de cinema geweest!

Vrijdag ben ik eerst gaan shoppen met Kelly, maar ik voelde mij niet zo goed en dan heb ik smiddags 3uurtjes geslapen.

s'Avonds was het girlsnight! Eerst naar Kontich beach en dan nog naar een cafeetje. Het was snel 1.30u!

Zaterdag hebben we Zoë weggedaan naar Renilde, ze ging er een weekendje logeren zodat wij hier thuis goed konden doorwerken en dat is goed gelukt!

Al kan ik zeggen 204 grote bakstenen versleuren in een hittegolf is niet zo tof :)
Maar als we dan denken aan hoe ons huiske gaat worden dan geeft dat weer moed!

Zondagavond kwam Zoë dan thuis, weer met een reactie op iets!
Onze papa ging op verplaatsing naar de finale van de voetbal zien en Renilde en ik hebben dan een leuke babbel/filmavond gehad!

Vandaag ben ik dan weer naar de dokter gestapt, deze keer onze huisarts en zij vind gelukkig ook dat die blaasjes verder moeten onderzocht worden.

Ze gaat overleggen met een dermatoloog en oude testresultaten opvragen en mij dan terug opbellen.

Hier kan je een foto zien van zo een blaasje, ik zet hem hier niet bloot op omdat misschien niet iedereen dat wil zien.

http://www.mijnalbum.be/Foto-3N86IMXC-G.jpg


24 juli

Omdat het vakantie is ga ik niet meer op vaste dagen posten. Wij gaan zelf ook met vakantie en zo valt het toch niet op wanneer het hier stiller is :)

Er zijn dagen dat we gewoon thuis zitten, er zijn dagen dat we uitstapjes maken.
2 dagen per week gaat Zoë naar de buitenschoolse kinderopvang waar ze zich dan effe goed kan uitleven!

Maandag en dinsdagmorgend is opa ff komen helpen om onze schuifraam eindelijk definitief te kunnen plaatsen.

Vorige week zijn we woensdag naar de cinema geweest, Toy Story 3. Samen met een klasgenootje. Ik ben er zeker van dat we voor sommige een stoor-factor waren. Hoe hou je twee nergievolle vriendjes stil? Geen idee :) Snoep hadden ze ... Natuulijk zeiden we wel dat ze stiller moesten zijn en dat hielp dan weer voor ... 1 minuut ofzo :)

Maar het was wel een hele mooie film!

Donderdag zijn we naar de Zoo geweest. De eerste keer met de trein samen Jarno, zijn zus en mama.

Het was een hele fijne dag!

Klik op foto voor groot formaat

Als afsluiter zijn we nog lekker gaan eten in de Quick!

Klik op foto voor groot formaat

Vorige week zaterdag moest papa gaan klussen en dan ben ik met Wendy en ons energiebommeke naar een binnenspeeltuin geweest! Daar hebben we dan al enkele dingen over onze reis besproken!

Zondags zijn we dan naar oma haar nieuwe woning gaan kijken.

Maandag is Renilde op bezoek geweest en zijn we ff naar ikea gaan rondsnuffelen. Zoë heeft dan effe in dat kinderland kunnen spelen.

Dinsdag ben ik nog een keertje gaan soldenshoppen!

De rest van de week ben ik thuisgebleven omdat ik ziek was.

Vandaag iets beter en zijn we naar speelstad wecheldersande geweest.

Maandag weet ik meer over ons meisje haar allergie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten