Welkom op onze blog. Hier kan je het doen en laten in en rond ons gezin volgen. Omdat wij nog al een grote familie hebben, kan iedereen op deze manier een beetje up to date blijven. Veel leesplezier !

maandag 16 augustus 2010

De allereerste echo

Vandaag was het zover.
Het was spannend, want gisteren een mini mini mini beetje bloedverlies gehad.

Ik stapte met gouden raad van een logvriendje bij de ferti-arts binnen.
Dus niet iedereen heeft dan al een hartje dacht ik maar steeds bij mezelf.
Het hoeft daarom nog niet slecht te zijn!
Maar het hartje verscheen meteen.
Een klein regelmatig sterk knipperend lampje.

*Oef*

Ik heb twee fotootjes gekregen en hij heeft mij zelfs laten zien langst waar beebje nu nog eten krijgt.




We zitten tot op de dag op schema.
Hij zei dat het niet perfecter kon!

Ik schrok dat je eigenlijk al zoveel kon zien!

Vrijdag echo bij eigen gyn :)


2 opmerkingen:

  1. Super gewoon :-) Dat zal je waarschijnlijk ook al met een geruster hartje op verlof kunnen vertrekken hé... Geniet vooral van dit kleine mirakel en als je eens iets nodig hebt: laat maar een belletje hé ;-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had tijdens mijn zwangerschappen ook steeds bloedverlies. Niet erg leuk maar blijkbaar hebben daar wel meer vrouwen last van ...
    Ongelooflijk hé dat zo'n klein wondertje al zoveel heeft!

    BeantwoordenVerwijderen